24 Οκτ 2008

Γράφτηκε από: Zero Design

Dj Atmos στο Decadence 01/11/2008



Το Σαββατοκύριακο είναι σχεδόν εδώ! Και το μυαλό μου εμένα ταξιδεύει ήδη στο επόμενο, γιατί στο Decadence Club έρχεται ο DJ Atmos! Ένας από τους αγαπημένους μου DJ. Μέχρι στιγμής τον έχω δει στο Samothraki Dance Festival, Goa, Mamba, Νεραϊδα και γενικά κάθε φορά που πάω να τον δω ποτέ δεν με απογοητεύει! Άμα σας αρέσει η "γεμάτη" progressive trance μουσική τότε αυτό το πάρτυ είναι και για εσάς!

Η είσοδος είναι 20€ με ποτό, και το πάρτυ ξεκινάει στις 1:00 το βράδυ. Βάση λογικής κατά τις 4:00 το πρωί θα παίξει ο Atmos αλλά μη το δέσετε και κόμπο. Δεν θέλω να σας πάρω στο λαιμό μου που λένε. :)


Ορίστε και ένα βίντεο από ένα Live του.



Επίσης από εδώ και πέρα θα γράφω και για events στο blog.

1 σχόλιο:

leequid είπε...

Go Go Tomasz Balicki :)

Grafte kana video na dw kai go..