15 Οκτ 2008

Γράφτηκε από: Zero Design

Μήνας βελτιώσεις στο Blog και απολογισμός



Οκτώβριος μπήκε και κάθε μέρα βελτιώνω το Blog. Άλλαξα το background από πίσω και πλέον βλέπετε διάφορα εκεί πίσω, έβαλα μια "κουτσουλιά" πίσω από την ημερομηνία κάθε άρθρου και πρόσθεσα και πάνω αριστερά τους δύο μίνι πιστολέρο (Vincent Vega & Jules Winnfeld από το Pulp Fiction) μήπως και σας φοβίσουν αρκετά για να αφήνετε σχόλια! Επίσης σήμερα θα άλλαξώ την δημοσκόπηση και πέρασα και ένα ωραίο εφέ για όταν είναι να πατάτε σε εικόνες που θέλω να δείτε στο blog. Σας έχω ένα παράδειγμα από κάτω! Κάντε κλικ την εικόνα.


Και τώρα ένας μικρός απολογισμός των τελευταίων ημερών.

Οι δημοσκοπήσεις
Παρατήρησα ότι ψηφίζετε στην δημοσκόπηση που έχω βάλει και χάρηκα ιδιαίτερα. Επίσης χάρηκα με τα αποτελέσματα που είναι και λίγο αστεία. Η ερώτηση που άφησα για έναν μήνα ήταν "Χειμώνας. Καιρός για δύο ή καιρός για τρίο; ".

22% ήταν οι ρομαντικοί που απάντησαν "Δυο φυσικά! Εγώ και το ζουζουνάκι μου! ". Τα ερωτευμένα παιδιά δηλαδή και αυτοί που θέλουν σταθερότητα.

22%, οι πονηροί της υπόθεσης , απάντησαν "Τρίο γιατί μου αρέσει να έχω και τον δεσμό μου και το αίσθημα μου".

33% απάντησε "Δύο, τρεις, τέσσερις. Να περνάμε καλά". Από ότι φαίνεται η πλειοψηφία είναι υπέρ της πολυγαμίας και βάλε!

22% για τέλος απάντησε "Μόνος και ότι προκύψει. Έχω να πληρώσω και το πετρέλαιο". Οι καιροί είναι δύσκολοι και όπως και να το κάνεις το αίσθημα "κοστίζει"!

Τώρα το μόνο που μένει είναι να βρω ένα καινούριο θέμα για την δημοσκόπηση.

Τα σχόλια
Έχουν αυξηθεί και προσωπικά παίρνω χαρά που βλέπω να γράφετε. Σημαίνει ότι ίσως να έχω κάτι ενδιαφέρον να σας δείξω. Το παράδοξο όμως είναι ότι τα περισσότερα σχόλια είναι για "Το ντεκαυλέ είναι της μόδας", που είναι για γυναικεία παπούτσια! Μήπως να στείλω όντως βιογραφικό στο Cosmopolitan;

Αυτά για τώρα. Σας ευχαριστώ φίλοι μου που παίρνετε 5 λεπτά από την ημέρα σας για να με διαβάσετε. :)

4 σχόλια:

Maria Rafaella είπε...

e kala oxi k 5 lepta...siga mi sou xariza 5 lepta apo th zwh mou... :P

j/k

mou fainetai esy kaneis sxolia se emena k egw se esena. de blepw kanenan allo na asxoleitai :P

Maria Rafaella είπε...

k fysika na mou peis pws tha kanw k egw auto me thn eikonitsa...k epitelous KANE MOU ENA KALO BANNER!!!

Maria Rafaella είπε...

mhpws eimai ligo spammer? mipws kanw mono egw sxolia? mipws mono egw asxoloumai mazi s? mipws prepei na brw hobby?

Zero Design είπε...

hahaha... auto me tin eikona einai istoria.. kai ama thes kathomaste mia mera na sou deiksw pws ginete.

Gia ta alla, einai ola ipo sizitisi! :P