21 Απρ 2008

Γράφτηκε από: Zero Design

Επιχείρηση κόψιμο καπνίσματος!



Έφτασε ξανά εκείνη η ώρα. Η ώρα που παίρνω την απόφαση να κόψω το βλαβερό, απίστευτο, καταπληκτικό, τέλειο, όμορφο, καυλιάρικο και απολαυστικό τσιγάρο!
Χίλια συγνώμη για το βλαβέρο, δεν το εννοούσα.


Ας κάνουμε έναν απολογισμό.

Θετικά του να καπνίζεις

Μου αρέσει. Η αίσθηση του καπνού στο στόμα μου που κατεβαίνει προς τα κάτω και η γεύση. Όχι πάντα αλλά τις περισσότερες φορές.

Με ηρεμεί και με κάνει να συγκεντρώνομαι όταν το χρειάζομαι.

Συνοδεύει με φανταστικό τρόπο το αλκοόλ.

Είναι ότι καλύτερο μετά το σεξ.

Αρνητικά του να καπνίζεις

Σε κάποια στιγμή θα είναι η αιτία του θανάτου μου άμα συνεχίσω με τον ίδιο ρυθμό.

Τα λεφτά που δίνω το χρόνο άμα καπνίζω ένα πακέτο την ημέρα αντιστοιχούν στο ποσό των 1095€ τον χρόνο. Γενικά είναι ακριβό το σπορ αυτό.

Οι γυμναστικές μου επιδώσεις πέφτουν λόγο του καπνίσματος.

Δεν κοιμάμαι καλά λόγο του καπνίσματος.

Φυσικά όλα αυτά δεν είναι τα μόνα αρνητικά, αλλά γενικά τα άλλα τα ξέρετε. Αυτό το κείμενο δεν γράφτηκε με σκοπό να προτρέψει κόσμο να κόψει το κάπνισμα. Ούτε για να ενημερώσει κάποιον για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος. Γράφτηκε για να προειδοποιήσει όλους εσάς ότι την επόμενη εβδομάδα θα είμαι ένα ράκος με νεύρα. Πολλά νεύρα.

Ας ελπίσουμε ότι αυτή η απόπειρα δεν θα γίνει η "Αποτυχημένη απόπειρα Νο 4".

Η Νο1 κράτησε μία εβδομάδα και η αφορμή ήταν ένα στοίχημα.
Η Νο 2 κράτησε 5 ημέρες και σταμάτησα γιατί θα σκότωνα άνθρωπο.
Η Νο 3 κράτησε 2 μήνες. Ακόμα απορώ γιατί ξανάρχισα το κάπνισμα.

Καλή τύχη στην Νο 4.

Σας αφήνω με ένα κλιπάκι που παίζει ήδη στο μυαλό μου. Lou Reed από την ταινία Trainspotting.

Just a perfect day


Δεν υπάρχουν σχόλια: