24 Μαΐ 2008

Γράφτηκε από: Zero Design

Τρελές φαντασιώσεις με γιαούρτια, ανάμεσα απο τα κόκκινα μπούτια μιας ξανθιάς



Ήταν ένα ηλιόλουστο Σάββατο. Η μικρή και όμορφη ξανθούλα είχε πάει στην παραλία να απλώσει το κορμάκι της στον ήλιο και να μαυρίσει. Για κακή της τύχη όμως το καημένο κάηκε. Για καλή μου τύχη όμως είχα ότι χρειαζόταν για την περίπτωση της. Μια κρέμα για το κάψιμο με γιαούρτι και δύο πρόθυμα χέρια για να την απλώσουν στο κορμί της.

Άνοιξε την πόρτα του διαμερίσματος της και την βρήκα να στέκεται με τα εσώρουχα της που ήταν και αυτά κόκκινα όπως και εκείνη. Υπέφερε η μικρή, υπέφερα και εγώ μπροστά στο όμορφο θέαμα. Άλλωστε είχα πάει εκεί για να την βοηθήσω αλλά το μυαλό μου γέμιζε με άλλες εικόνες.

Την έβαλα να ξαπλώσει μπρούμυτα στο κρεβάτι. Έβαλα την κρύα κρέμα στα χέρια μου να την ζεστάνω λίγο και ξεκίνησα απαλά να την εφαρμόζω στις γάμπες της. Ανατρίχιασε από την κρέμα στο πρώτο άγγιγμα. Άρχιζα να ανεβαίνω σιγά σιγά προς τα απάνω με απαλές κινήσεις. Η θέα που είχα μπροστά μου ήταν ερεθιστική και αποφάσισα να δοκιμάσω να περάσω αυτό το συναίσθημά μου και σε εκείνη. Με απαλές και διακριτικές κινήσεις τα χέρια, όταν φτάσανε στα μπούτια της, άρχισαν να κατεβαίνουν και λίγο ανάμεσα από αυτά και να πλησιάζουν σε μέρη που δεν είχε καεί αλλά που σίγουρα ήταν "καυτά". Δεν μιλούσε πια. Ήμουν σίγουρος ότι απολάμβανε το απαλό μου χάδι.

Αφότου σιγουρεύτηκα ότι είχα κάνει καλή δουλειά στα πόδια της συνέχισα στην μεσούλα της. Απαλά και με κινήσεις που βάζαν λίγη πίεση για να χαλαρώσει. Χωρίς να της πω τίποτα της ξεκούμπωσα το σουτιέν. Συνέχισα να της βάζω κρέμα και ταυτόχρονα να της κάνω μασάζ. Ιδίως στην περιοχή του αυχένα της και γύρω από αυτή. Έβγαζε μικρούς ήχους ανακούφισης και ευχαρίστησης. Πλησίασα το στόμα μου κοντά στο αυτί της και της είπα ψιθυριστά αν αισθάνεται καλύτερα. Απάντησε με μια ευχαρίστησή στον τόνο της να συνεχίσω. Τα χέρια μου συνέχισαν να την χαϊδεύουν και να της κάνουν μασάζ και το στόμα μου κινήθηκε στον λαιμό της. Αισθάνθηκε πρώτα απαλά τα χείλη μου και μετά την άκρη της γλώσσας μου. Άρχισα σιγά σιγά να ρουφάω έτσι τον λαιμό της και να την ανατριχιάζω όσο τα χέρια μου ακόμα την χάιδευαν.

Με μικρές και αργές κινήσεις τα χέρια μου και τα φιλιά μου μεταφερόντουσαν προς τα κάτω. Δεν ήθελα να αφήσω σημείο της που να μην περνούσε η γλώσσα μου και τα χείλια μου από πάνω της. Στα πόδια της ειδικά περνούσα επικίνδυνα κοντά από περιοχές που ήξερα ότι σίγουρα έχουν αναστατωθεί, αλλά μου άρεσε το πείραγμα και μου άρεσε που την άκουγα να βαριανασαίνει και να αναστατώνετε.

Την γύρισα απαλά ανάσκελα. Άλλωστε ήταν ώρα να της βάλω κρέμα και από μπροστά. Η θέα του στήθους της και το βλέμμα της ήταν πλέον ακόμα πιο ερεθιστικό. Έβαλα κρέμα και στα δύο μου χέρια και τις άνοιξα λίγο τα πόδια. Πέρασα ταυτόχρονα και τα δύο μου χέρια πάνω από τα πόδια της. Και με αργές και απαλές κινήσεις έφτασα στο βρακάκι της. Φρόντισα να περάσουν τα χέρια μου ανάμεσα και από τα μπουτάκια της για να την πειράξω λίγο ακόμα και έσκυψα πάνω από τον αφαλό της. Έβαλα την γλώσσα μου εκεί και άρχισα να της ξανά φιλάω το κορμάκι καθώς τα χέρια μου την χάιδευαν και ανέβαιναν μαζί με το στόμα στο στήθος της. Ένιωσε στην αρχή τα χείλη μου και μετά την γλώσσα απάνω στης ρώγες της. Την δάγκωσα απαλά και συνέχισα σιγά σιγά προς τα πάνω για να φτάσω στο λαιμό της. Της φιλούσα τον λαιμό και την ένιωθα να ανατριχιάζει. Το στόμα μου πλησίασε τα χείλη της απαλά και την φίλησα.

Η συνέχεια από κοντά.

4 σχόλια:

Maria Rafaella είπε...

ma anarwtiemai poia einia auth h ksanthiaa.... (sfyrizw adiaforA)

asymenta είπε...

peirazei pou den kserw.....???eeeeee...ti fasi m@lakismeno prepei na me peis...kai eidika sto simeio pou ksipnises apo thn ipnovasia kai eides tis pipes pou an@rtises....xaxaxaxaxa
P.S: anastatwthka pantws...opws otan tis aleives ta mpoutakia kai o ilios sas eliaze ta @@ !!!

Ανώνυμος είπε...

exei gemisei o topos tsoules.

Ανώνυμος είπε...

mou aresoun ta anonima sxolia.. px.. milaei gia ena thema to keimeno k o allos as poume apantaei "mpampi gyrna pisw"