12 Νοε 2008

Γράφτηκε από: Zero Design

Πόση αξία έχουν οι τρίχες;



Ακολουθεί πραγματικός διάλογος μεταξύ του ξανθόμαλλου δέρατος και του τυπικού άντρα (δεν). Δηλαδή έμενα. Ο διάλογος λαμβάνει μέρος μέσω MSN, ώρα πρωινή και έχει αρχίσει με το ξανθόμαλλο δέρας να διαβάζει το προηγούμενο μου άρθρο!

- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Άσχετο όσο διαβάζω, να σκουρίνω λίγο το μαλλί;
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Όχι.
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Γιατί;
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Γιατί είναι ωραίο. Μην το πειράζεις.
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Ναι άλλα πέφτω θύμα κοινωνικής προκατάληψης!
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Το ξανθό θέλει θυσίες.
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Λίγο μελί;

Εδώ κάπου τα παίρνω στο κρανίο, γιατί, ξέρω ότι η γνώμη μου δεν έχει καμία σημασία. Με ρωτάει με σκοπό να επιβεβαιώσει αυτό που ήδη έχει σκοπό να κάνει. Ώρα να αρχίσω το κράξιμο και το δούλεμα.

- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Ε χέσε με με το μαλλί σου. Σου είπα την άποψη μου. Δεν είμαι γκόμενα για να στο αναλύσω πιο πολύ. Μου αρέσει όπως είναι. Δεν σου φτάνει αυτό;
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Το βαρέθηκα όμως! Και ο γκόμενος μου, μου λέει ότι του αρέσει έτσι! Και ή μαμά μου το ίδιο.
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
ΟΚ.
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Αλλά η κολλητή μου και ένας φίλος μου, μου είπαν να το αλλάξω αφού το βαρέθηκα.
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Άλλαξε το αφού το βαρέθηκες.
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Πρέπει να κάνω μια αλλαγή.
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Ε αφού στο λένε, πρέπει να την κάνεις!

Ναι! Είσαι ένα άβουλο ον τελικά!

- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Ναι, αλλά, άμα το κάνω σκούρο μετά θα είναι πολύ δύσκολο να το ξανανοίξω.

Ειλικρινά νομίζεις ότι πλέον με νοιάζει;

- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Να σου πω.. Εσύ θες να κάνεις αλλαγή ή επειδή στο λένε οι άλλοι σώνει και και καλά να κάνεις αλλαγή;
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Όχι θέλω μια αλλαγή γιατί με αυτό το ξανθό δείχνω πολύ φτηνή, νομίζω.
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Ε, αφού θέλεις αλλαγή, κάνε την! Γιατί με ρωτάς εμένα; Έχει τόσο σημασία η άποψη μου;
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Εμπιστεύομαι το γούστο σου ως άντρας και καλλιτέχνης.

Εμπιστεύεται το γούστο μου! Θεέ μου τι πίπες ακούω πρωί πρωί!

- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Όχι! Δεν το εμπιστεύεσαι! Σου είπα να μην το πειράξεις το μαλλί σου, άλλα 30 γραμμές συνομιλίας μετά ακόμα προσπαθείς να μου πουλήσεις το σκούρο! Ωραία! Μπήκες στο Blog μου. 2ή φορά.
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Τι;
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Τίποτα αγάπη μου. Προσπαθούσα να συγκρατηθώ τόση ώρα, αλλά δεν γίνετε! Είσαι χρυσάφι!
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Κάθε μέρα μπαίνω στο blog σου ανόητε! Τι εννοείς; Δεν είναι η 2η φορά! Παρακολουθώ το blog σου!
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Να το σκουρίνεις τελικά! Πάρα είσαι ξανθιά! Με το "μπήκες στο blog" εννοώ ότι μπήκες στο blog σαν θέμα! "Πόση αξία έχουν οι τρίχες;"
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Πάρα πολύ μεγάλη! Αν και σαν γυναίκα πιστεύω ότι αυτές που δεν έχεις μετράνε περισσότερο από αυτές που έχεις!
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Θα είναι απολαυστικότατο το αυριανό post στο blog! Ειδικά αφού θα γράψω αυτή την συζήτηση.

Και εδώ μας αποδεικνύει ότι... Πέρα βρέχει!

- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Και τελικά ναι! Θα τα σκουρινω! Πάω κομμωτήριο!
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Οκ... Σε έπεισα τελικά! ε;
- Το ξανθόμαλλο δέρας!
Όχι, είδα μια φωτογραφία και μου άρεσε!
- Ένας τυπικός άντρας (δεν). Εγώ!
Ευτυχώς που εμπιστεύεσαι το γούστο μου ως άντρα και καλλιτέχνη!


Τελικά οι τρίχες έχουν αξία. Πρέπει να ξόδεψα κυριολεκτικά τζάμπα ίσως και 20 λεπτά σε αυτή την συνομιλία!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γιατι παραπονιεσαι?
αν δεν ηθελες ας μην συνεχιζες τη συζητηση.
τρωγεσαι με τα ρουχα σου στα σημερινα σου θεματα

(entaksei tha kanw log in na min eimai anwnimi)

Zero Design είπε...

α) Δεν παραπονιέμαι. Χλευάζω ίσως χαζές καταστάσεις.

β) Παρότι ανώνυμη, ξέρω ποια είσαι.

asymenta είπε...

pooo re nikola...oi mp-ales pia alla TRIXES BABE TRIXES....afou eimaste se ayta ta themata mpalees...
P.S: na se pw?
na ta kourepsw karfakia i na valw extention???gia pes!thelw allagi!!!

Zero Design είπε...

Opws les kai esi... Autoktonaaaa

zolitair είπε...

egw xserw giati !!!