22 Σεπ 2008

Γράφτηκε από: Zero Design

Πρωινές σκέψεις ανάμεσα από τις διαφημίσεις



Πρωινές σκέψεις ανάμεσα από τις διαφημίσεις.

Κάθε πρωί που πηγαίνω στην δουλειά με το λεωφορείο ακούω Ιmagine 8.97. Έχει μια χαριτωμένη πρωινή εκπομπή με δύο σχεδόν σαλεμένους παρουσιαστές, τον Βασίλη "Blue" Σωτηρίου και την Αλεξάνδρα Νικολαΐδου. Ανάμεσα στις διαφημίσεις του σταθμού κάθομαι και ταξιδεύω και σκέφτομε χίλια μύρια. Η σημερινή σκέψη ήταν τα λεφτά.

Δεν μου φτάνουν! Μάλλον πληρώνω πολλά σε λογαριασμούς. Το πρόβλημα μου δεν είναι ακρίβεια σήμερα, που σίγουρα υπάρχει μέχρι αηδίας, αλλά το πως τα λεφτά προσδιορίζουν την ζωή μας. Όποτε μέσα στο αρτιστικά διεστραμμένο μυαλό μου ήρθε μια εικόνα. Μια γελοιογραφία που προσδιορίζει άψογα αυτή την σχέση που έχει το χρήμα με την ζωή μας. Αν και γραφίστας στο επάγγελμα το σκίτσο είναι το αδύνατο σημείο μου. Αν με έπιαναν οι ζουλού στην ζούγκλα και μου ζητούσαν να ζωγραφίσω κάτι καλά για να μην με φάνε μάλλον θα κατέληγα στιφάδο, όποτε και θα σας περιγράψω την γελοιογραφία ώστε να μην είστε αναγκασμένοι να δείτε τα άθλια σκίτσα μου.

"Φανταστείτε έναν άνθρωπό που είναι κοντά. Το πόδι του είναι δεμένο με ένα σχοινί και ατενίζει μακριά που είναι ένας άλλος άνθρωπος αγκαλιά με μια γυναίκα και δίπλα του είναι διάφορα μαγαζιά, καφετέριες, ξενοδοχεία, clubs κλπ κλπ. Αυτός ο άνθρωπος είναι επίσης δεμένος με ένα σχοινί αλλά το δικό του είναι τρομακτικά μακρύ και περισσεύει κιόλας. Και φυσικά για να φτάσουμε και στο νόημα τις γελοιογραφίας και τα δύο σχοινιά είναι φτιαγμένα από χαρτονομίσματα."

Αυτή η εικόνα πιστεύω πως περιγράφει την κατάσταση μας άψογα. Όσο πιο μακρύ το «σχοινί», τόσο πιο «μακριά» μπορούμε να πάμε. Φυσικά θα πούνε και κάποιοι πως και το μυαλό είναι σημαντικό για να πας μπροστά, όχι μόνο τα χρήματα. Ας μου πούνε οι ίδιοι που θα σκεφτούν αυτό το πράγμα για πιο πράγμα οι «μυαλωμένοι» χρησιμοποιούν το μυαλό τους, αν όχι για να βγάλουν χρήματα. ;)

Αυτά για τώρα. Πάω να κάνω τον προϋπολογισμό του επόμενου μήνα μπας και χαλαρώσω λίγο το σχοινί μου μιας και είναι πολύ τεντωμένο.

Επίσης πάρτε και ένα τραγούδι σχετικό με την κατάσταση μου. Pink Floyd - Money.



1 σχόλιο:

asymenta είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.