5 Αυγ 2008

Γράφτηκε από: Zero Design

Τα βιβλία της φετινής παραλίας!



Ο ήλιος καίει αλλά εμείς ατρόμητοι κάτω από την ομπρέλα μας κάνουμε υπομονή. Έχουμε πάρει το πρωινό μας καφεδάκι και το κεφάλι μας ακόμα είναι λίγο θόλο από την προηγούμενη βραδιά. Τι καλύτερο από το να ανοίξεις ένα καλό βιβλίο και να ξεκουράσεις το θολωμένο σου μυαλό.

Η λογική μου για ένα βιβλίο που παίρνεις μαζί σου στην παραλία είναι ότι πρέπει να είναι πολύ καλό και οι τοποθεσίες και το περιβάλλον που αναφέρει μέσα να μην έχουν καμία σχέση με παράλιες και εξωτικά μέρη. Είσαι ήδη στην παραλία άλλωστε. Διάβασε για κάποιο μέρος που βρέχει η έχει δροσιά.

Φέτος το βιβλίο που πρόλαβα να διαβάσω για αρχή ήταν το Πορνό του Irvine Welsh. Ο κύριος Irvine Welsh είναι ο συγγραφέας του Trainspotting (μία από τις πιο αγαπημένες μου ταινίες) και το Πορνό είναι η συνέχεια του. Η παλιά παρέα του Trainspotting ξαναβρίσκεται μετά από 10 χρόνια στο Εδιμβούργο για ακόμα ένα "τελευταίο" κόλπο. Ακόμα μια καλή αρπαχτή. Φοβερή και σκοτεινά σατυρική πλοκή με ένα απίστευτο για ακόμα μια φόρα τέλος από τον Irvine Welsh.



Η δεύτερη επιλογή που ακόμα δεν έχω προλάβει να τελειώσω μιας και δεν είμαι σε παράλια πλέον αλλά δεν έχω και το βιβλίο στα χέρια μου είναι το Illuminati του Dan Brown. Ο Dan Brown δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις μιας και ο Κώδικας Ντα Βιντσι που έγραψε έγινε παγκοσμίως ξακουστός. Το Illuminati είναι ένα ωραίο θρίλλερ με αρκετή φαντασία που θας σας συναρπάσει απο τις πρώτες σελίδες του. Μυστικές αδερφότητες, επιστημονικές θεωρίες και αρκετό σασπενς που θα σας κάνει να είστε όρθιοι σχεδόν στην ξαπλώστρα σας.


Αυτά είναι οι δικές μου προσωπικές προτάσεις. Άμα διαβάσατε κάτι καλό και θέλετε να το μοιραστείτε αφήστε μου ένα σχόλιο. Άντε, και καλό μας διάβασμα.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Παπαδιαμάντης! Ένας, μοναδικός και αθάνατος!

Zero Design είπε...

Εσύ δεσποινίς είσαι του βαριού ρεπερτορίου! :P

Ανώνυμος είπε...

Σιγά! Διάβασε τη Φόνισσα! Θρίλερ σκέτο!

Ανώνυμος είπε...

OXI ALLO DAN BROWN PARAKALW!!!!
SOU PROTEINW TO ASTEIO TOU KOUNTERA...

Ανώνυμος είπε...

gay topic

Zero Design είπε...

Gay eisai kai fenese! ahahhahah

Nomizeis den kserw giati eisai stin ollandia ? :P

Ανώνυμος είπε...

diavaste ton diavolo kai tin despoinida prim.

egw fetos diavazw to mi mou les antio..
ena vivlio to xrono min pathoume k tpt

by "gliko psemma"

Unknown είπε...

gay topic